Multe bănci și instituții financiare nonbancare percep un comision pentru lunile în care cardul nu este folosit.
Gardă cont activ – serviciul nostru prin care poți evita aceste comisioanele pentru neutilizarea cardului, pentru doar 2 lei/lună.
Poți plăti o singură dată sau te poți abona pentru plăți recurente lunare. Vezi, pui pauză sau anulezi ușor abonamentul, de pe Portalul nostru pentru clienți. Multe bănci și instituții financiare percep un comision în lunile în care cardul nu este folosit la cumpărături. Acest comision poate fi de până la 10 lei pe lună, ceea ce poate fi o sumă semnificativă pentru cei care nu folosesc cardul în mod regulat.
Gardă card activ este un serviciu care te ajută să eviți aceste comisioane prin debitarea lunară automată a unei sume foarte mici, de 2 lei, de pe cardul tău. Această sumă este suficientă pentru a menține cardul activ și pentru a evita aplicarea comisioanelor bancare.
Serviciul este foarte simplu de utilizat. Tot ce trebuie să faci este să te abonezi pe siteul nostru și să furnizezi datele cardului tău. Plata lunară se va face automat, iar tu nu vei avea nimic de făcut.
Poți opri oricând serviciul de pe Portalul pentru clienți.
Gardă card activ este o modalitate simplă și eficientă de a economisi bani și de a evita comisioanele bancare. Înregistrează-te astăzi și profită de acest serviciu!
Eviți comisioanele bancare pentru carduri inactive
Cost lunar foarte mic, de doar 2 lei
Serviciu simplu și ușor de utilizat
Poți opri oricând serviciul
Furnizează adresa de email și datele cardului tău
Aprobă înregistrarea
Plata lunară se va face automat, în fiecare lună.
Poți opri oricând serviciul de pe Portalul pentru clienți.
Da, poți face o singură plată aici.
Pentru a vedea toate plățile tale pe Portalul pentru clienți, folosește aceeași adresă de e-mail și exact același nume. Dacă nu faci acest lucru, vei vedea doar ultima plată pentru adresa ta de e-mail.
Pentru a vă asigură că folosești cardul în fiecare lună, abonează-te la serviciul Gardă cont activ.
Suma lunară se debitează întotdeauna în aceeași zi a lunii, începând cu ziua în care te abonezi la serviciu. În cazul în care întrerupi abonamentul și îl reiei ulterior, ziua debitării se va schimba.
Pentru acest serviciu folosim Stripe, un procesator de plăți online sigur și fiabil. Stripe oferă o serie de tehnologii de securitate pentru a proteja datele clienților.
Poți vedea detalii despre plățile tele în următoarele locuri:
Email: Vei primi un email pentru fiecare plată efectuată. Emailul va include informații despre suma plătită, data plății și un buton prin care poți gestiona abonamentul pe Portalul pentru clienți.
Portalul pentru clienți: Poți accesa Portalul pentru clienți pentru a vizualiza toate plățile tale. Pe Portalul pentru clienți, poți vedea o listă a tuturor plăților tale, împreună cu informații suplimentare, cum ar fi data și ora plății, suma plătită.
Extrasul de cont al cardului: Puteți vedea detalii despre plățile tale pe extrasul de cont al cardului. Extrasul de cont va include informații despre suma plătită și data plății.
Da. Pentru a folosi serviciul pentru mai multe carduri, este nevoie să activezi serviciul pentru fiecare card în parte, folosind o adresă de email diferită pentru fiecare card, pentru a separa accesul la Portalul pentru clienți.
Dacă ai o adresă de email la GMail, poți folosi un număr nelimitat de variații ale adresei tale de email unde toate emailurile ajung în inbox-ul tău. Pentru aceasta, adaugă semnul plus (+) înainte de semnul @ al adresei curente de email. Dacă adresa ta este ion.popescu@gmail.com, poți folosi ion.popescu@gmail.com pentru un card și, de exemplu, ion.popescu+card2@gmail.com pentru alt card.
Activează serviciul pentru încă un card aici.
Pentru a activa serviciul, prima plată trebuie să fie reușită.
Dacă nu ai bani pe card în momentul în care sistemul încearcă o plata lunară, plata va eșua și vei fi notificat prin email.
Nu vei fi taxat de două ori în aceeași lună.
Pentru a utiliza cardul în luna pentru care plata a eșuat, poți reîncerca plata de pe Portalul pentru clienți.
Nu este recomandat să faci plata în una din zilele următoare după o plată eșuată, deoarece, cel mai probabil, va fi inutilă după ce a trecut mai mult de o lună de la plata precedentă.
Verifică cu emitentul cardului tău care este modul de determinare a utilizării cardului.
Nu este posibilă plata în avans, deoarece scopul serviciului este de a efectua o plată lunară mică, pentru utilizarea cardului, la un cost minim.
Cu o lună înainte de expirare, vei primi un email cu un buton pentru a actualiza datele cardului. De asemenea, poți actualiza datele cardului de pe Portalul pentru clienți.
Dacă nu actualizezi datele cardului, este posibil să poți continua să utilizezi cardul expirat pentru o perioadă de timp. Decizia de a permite debitarea cardului expirat ține de emitentul cardului. Emitentul cardului poate permite debitarea cardului expirat pentru a nu vă deranja.
Pentru a folosi un alt card pentru serviciu, trebuie să îl adaugi pe Portalul pentru clienți. Odată adăugat, îl poți seta drept card implicit pentru a-l utiliza pentru plata serviciului.
De asemenea, poți șterge orice card care nu este implicit, de pe Portalul pentru clienți.
Dacă dorești să utilizezi serviciul pentru mai multe carduri, este nevoie să te abonezi cu o adresă de email diferită pentru fiecare card. Vezi mai multe detalii mai jos.
În acest moment, nu putem emite facturi pentru companii. Facturile sunt emise pe numele titularului cardului utilizat pentru plată, indiferent dacă acesta este un card al unei persoane fizice sau al unei companii.
Poți face acest lucru oricând, accesând Portalul pentru clienți și anulând abonamentul. De asemenea, poți pune pauză abonamentului și, dacă dorești, îl poți relua ulterior.
Întrebări și păreri? Scrie-ne la folosesccardul@lukarma.ro.
Verifică tarifele pentru carduri/conturi inactive și criteriile de aplicare cu emitentul cardului tău înainte de a folosi serviciul nostru.